Bezorgklacht – Zevenaar Post

Uw bezorgklacht doorgeven

U kunt hier een klacht invoeren voor Zevenaar Post
Heeft u bijvoorbeeld Zevenaar Post niet ontvangen? Dan kunt u via onderstaand formulier uw klacht doorgeven.

Informatie over Zevenaar Post

De verschijndag is: woensdag
Bezorgers mogen de krant op woensdag tot 21:00 uur bezorgen.

Ontvangt u Zevenaar Post later, dan kunt u dit pas doorgeven nadat de uiterste bezorgtijd is verstreken.
Heeft u een andere klacht en/of opmerking dan kunt u dit direct doorgeven.

Bezorger worden van Zevenaar Post?

Wil je Zevenaar Post gaan bezorgen? Klik dan hier om je aan te melden!

Digitaal

Wilt u de krant toch nog lezen, dan kan dat ook digitaal. Ga daarvoor naar: Het archief

Zodra u uw klacht heeft doorgegeven zullen wij actie ondernemen om uw bezorgklacht zo snel mogelijk op te lossen. De verspreider van Zevenaar Post wordt op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk actie ondernemen.

Bezorgcontrole

Heeft u tijdens het invullen aangemeld voor de bezorgcontrole, dan ontvangt u de dag na de eerst volgende editie een controlemail van ons. In deze email kunt u aangeven of uw klacht is opgelost.