Informatie

Op bezorgklachten.nl kunt u een klacht indienen over de bezorging op uw adres. Hieronder vindt u een korte uitleg hoe de website werkt en met uw gegevens om gaat.

Uw klacht registreren

Bezorgklachten.nl vraagt om uw adres, uw adres is minimaal nodig om uw klacht door te kunnen geven aan de juiste verspreider. Vervolgens krijgt u de keuze over welke titel u een klacht wilt invullen. Als u meerdere huis-aan-huisbladen hoort te ontvangen, dan kunt u kiezen uit deze titels.

Gaat de klacht over een andere datum dan de afgelopen week, dan kunt u via de kalender de juiste datum opgeven.

Uw contactgegevens

U kunt vervolgens kiezen om uw contactgegevens achter te laten. U geeft zelf aan of deze gegevens doorgegeven mogen worden aan de aangesloten partijen of dat deze alleen bij bezorgklachten.nl gebruikt mogen worden. Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor het oplossen van uw klacht. U kunt bijvoorbeeld aangeven of de verspreider uw gegevens mag ontvangen om eventueel aanvullende informatie aan u te kunnen vragen.

Kwaliteitscontrole

U kunt bezorgklachten.nl toestemming geven om u te controleren of de klacht is opgelost. Daarvoor dient u uw emailadres achter te laten. U ontvangt dan na het volgende bezorgmoment een email. In deze email wordt de vraag gesteld of uw klacht wel of niet opgelost is. Indien u aangeeft dat de klacht niet opgelost is, wordt er automatisch voor u een nieuwe klacht aangemaakt en de uitgever/verspreider hiervan op de hoogte gesteld.