Uw bezorgklacht doorgeven
Heeft u een klacht over Hilverbode
Heeft u bijvoorbeeld Hilverbode niet ontvangen? Dan kunt u via onderstaand formulier uw klacht doorgeven.
Informatie over Hilverbode
De verschijndag is: woensdag
Bezorgers mogen de krant op donderdag tot 18:00 uur bezorgen.
Ontvangt u Hilverbode later, dan kunt u dit pas doorgeven nadat de uiterste bezorgtijd is verstreken.
Heeft u een andere klacht en/of opmerking dan kunt u dit direct doorgeven.
Bezorger worden van Hilverbode?
Wil je Hilverbode gaan bezorgen? Klik dan hier om je aan te melden!
Digitaal
Wilt u de krant toch nog lezen, dan kan dat ook digitaal. Ga daarvoor naar: Het archief
Zodra u uw klacht heeft doorgegeven zullen wij actie ondernemen om uw bezorgklacht zo snel mogelijk op te lossen. De verspreider van Hilverbode wordt op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk actie ondernemen.
Bezorgcontrole
Heeft u tijdens het invullen aangemeld voor de bezorgcontrole, dan ontvangt u de dag na de eerst volgende editie een controlemail van ons. In deze email kunt u aangeven of uw klacht is opgelost.