Uw bezorgklacht doorgeven
Wilt u een klacht indienen over Het Krantje
Heeft u bijvoorbeeld Het Krantje niet ontvangen? Dan kunt u via onderstaand formulier uw klacht doorgeven.
Informatie over Het Krantje
De verschijndag is: woensdag
Bezorgers mogen de krant op woensdag tot 21:00 uur bezorgen.
Ontvangt u Het Krantje later, dan kunt u dit pas doorgeven nadat de uiterste bezorgtijd is verstreken.
Heeft u een andere klacht en/of opmerking dan kunt u dit direct doorgeven.
Bezorger worden van Het Krantje?
Wil je Het Krantje gaan bezorgen? Klik dan hier om je aan te melden!
Digitaal
Wilt u de krant toch nog lezen, dan kan dat ook digitaal. Ga daarvoor naar: Het archief
Zodra u uw klacht heeft doorgegeven zullen wij actie ondernemen om uw bezorgklacht zo snel mogelijk op te lossen. De verspreider van Het Krantje wordt op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk actie ondernemen.
Bezorgcontrole
Heeft u tijdens het invullen aangemeld voor de bezorgcontrole, dan ontvangt u de dag na de eerst volgende editie een controlemail van ons. In deze email kunt u aangeven of uw klacht is opgelost.