Uw bezorgklacht doorgeven
U kunt hier een klacht invoeren voor De Week van Borne
Heeft u bijvoorbeeld De Week van Borne niet ontvangen? Dan kunt u via onderstaand formulier uw klacht doorgeven.
Informatie over De Week van Borne
De verschijndag is: woensdag
Bezorgers mogen de krant op woensdag tot 21:00 uur bezorgen.
Ontvangt u De Week van Borne later, dan kunt u dit pas doorgeven nadat de uiterste bezorgtijd is verstreken.
Heeft u een andere klacht en/of opmerking dan kunt u dit direct doorgeven.
Bezorger worden van De Week van Borne?
Wil je De Week van Borne gaan bezorgen? Klik dan hier om je aan te melden!
Digitaal
Wilt u de krant toch nog lezen, dan kan dat ook digitaal. Ga daarvoor naar: Het archief
Zodra u uw klacht heeft doorgegeven zullen wij actie ondernemen om uw bezorgklacht zo snel mogelijk op te lossen. De verspreider van De Week van Borne wordt op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk actie ondernemen.
Bezorgcontrole
Heeft u tijdens het invullen aangemeld voor de bezorgcontrole, dan ontvangt u de dag na de eerst volgende editie een controlemail van ons. In deze email kunt u aangeven of uw klacht is opgelost.