Bezorgklacht – De Kogge

Uw bezorgklacht doorgeven

Heeft u een klacht over De Kogge
Heeft u bijvoorbeeld De Kogge niet ontvangen? Dan kunt u via onderstaand formulier uw klacht doorgeven.

Informatie over De Kogge

De verschijndag is: woensdag
Bezorgers mogen de krant op donderdag tot 18:00 uur bezorgen.

Ontvangt u De Kogge later, dan kunt u dit pas doorgeven nadat de uiterste bezorgtijd is verstreken.
Heeft u een andere klacht en/of opmerking dan kunt u dit direct doorgeven.

Bezorger worden van De Kogge?

Wil je De Kogge gaan bezorgen? Klik dan hier om je aan te melden!

Digitaal

Wilt u de krant toch nog lezen, dan kan dat ook digitaal. Ga daarvoor naar: Het archief

Zodra u uw klacht heeft doorgegeven zullen wij actie ondernemen om uw bezorgklacht zo snel mogelijk op te lossen. De verspreider van De Kogge wordt op de hoogte gesteld en zal zo snel mogelijk actie ondernemen.

Bezorgcontrole

Heeft u tijdens het invullen aangemeld voor de bezorgcontrole, dan ontvangt u de dag na de eerst volgende editie een controlemail van ons. In deze email kunt u aangeven of uw klacht is opgelost.